Cum comand?

Puteţi comanda plantele în orice zi a anului! În cazul unei comenzi prin internet, o să primiţi un mesaj automat, confirmând, că s-a procesat comanda Dvs. Colegii noştri de la relaţii cu clienţii o să vă contacteze în 72 de ore, ca să vă confirmăm înregistrarea comenzii. Cu câteva zile înaintea zilei de livrare ales de către Dvs o să vă contactăm pentru a stabili ziua exactă a livrării, cantitatea dorită, şi adresa de livrare. NU TRIMITEM PLANTELE FĂRĂ CONFIRMAREA TELEFONICĂ! Dacă nu v-am contactat şi se apropie ziua livrării, atunci este posibil să nu fi primit comanda Dvs sau că nu am reuşit să vă contactăm telefonic. /Din cauza aceasta este foarte important să ne lăsaţi un număr de telefon valid unde putem să vă contactăm.
Telefon relaţii cu clienţi: 0728 968 063
Costuri de transport şi ambalaj

Transportul

lÎn ziua stabilită telefonic, firma de curierat GLS România o să vă livreze coletul la adresa specificată de către Dvs. Nu putem influenţa ora la care ajunge coletul la Dvs, de aceea vă rugăm să cereţi livrarea la o adresă la care vă găseşte curierul
între orele 8-17.

 


 
ll
După primirea coletului să puneţi plantele în apă cât mai repede!

 

Telefon informaţii: 0728-968060